»Na slovenskih faksih učijo sami teoretiki, kar se v Kanadi in ZDA ne more zgoditi« »Na slovenskih faksih učijo sami teoretiki, kar se v Kanadi in ZDA ne more zgoditi« »Slovenski javni izobraževalni sistem ni v toku s časom«, pravijo trije mladi Slovenci, ki za študente organizirajo poletno šolo v Torontu, skupaj s pospeševalnikom ABC pa nameravajo ponudbo razširiti tudi na druga večja svetovna mesta.
Intervju: Če ti v Sloveniji enkrat ne uspe, si že »luzer« Intervju: Če ti v Sloveniji enkrat ne uspe, si že »luzer« »Če želimo, da bo Slovenija čez deset let inovativna, moramo delo v osnovnih šolah in vrtcih začeti že danes,« je prepričan Borut Likar, inovator, podjetnik in profesor na koprski fakulteti za management.
Zadušena strast v podjetju Zadušena strast v podjetju Ali poznate izrek: "Prestrašeni je na pol premagan"?
Spoznajte ljubljanske doktorje, ki so prepričali ameriškega in švicarskega vlagatelja Spoznajte ljubljanske doktorje, ki so prepričali ameriškega in švicarskega vlagatelja Genialis za raziskovalce razvija tehnologijo, s katero lažje urejajo in bolje razumejo velike količine podatkov, ki nastanejo v laboratorijih. Pred tedni so dobili dva milijona evrov vložka, za katerega upajo, da jih bo izstrelil na ameriški trg.
Logistični start-upi: kako gre GoOptiju, Eurosenderju, 45HC, OriginTrailu, Nervtehu Logistični start-upi: kako gre GoOptiju, Eurosenderju, 45HC, OriginTrailu, Nervtehu Pri OriginTrailu so že razvili rešitve na podlagi tehnologije blockchain; to bo verjetno naslednji razvojni korak tudi za nekatere druge logistične start-upe

Celjski start-up Viar dobil ameriške vlagatelje, seli se v Seattle in zaposluje

27.06.2016  09:49
Razvijalec rešitev za virtualno resničnost bi rad prodrl na ameriški trg
Celjski start-up Viar dobil ameriške vlagatelje, seli se v Seattle in zaposluje
Del ekipe Viar je že v Seattlu, kjer jih čaka štirimesečno intenzivno usposabljanje.

Celjski start-up VIAR, ki se ukvarja z virtualno resničnostjo, je prejel investicijo v višini 105 tisoč dolarjev.

S finančno injekcijo ga je podprl ameriški B2B pospeševalnik 9mile Labs iz Seattla, ki v zameno vzame med sedem in deset odstotkov podjetja.

Del ekipe bo tja odpotoval konec meseca in bo tam vse do konca oktobra, ko bodo nastopili na demo dnevu, na katerem se bodo potegovali za novo investicijsko rundo.

Dostop do ameriškega trga

VIAR sicer razvija dva produkta na področju virtualne resničnosti. Prvi, bolj uveljavljen, so po meri narejena kartonasta očala za virtualno resničnost ViarBox. Drugi, ki je trenutno v razvoju, pa je spletna platforma VIAR360, ki omogoča, da lahko kdorkoli brez programiranja ustvari zgodbo v virtualni resničnosti. Več pišemo spodaj.

»Od investicije in vstopa v program si obetamo dostop do trga, sodelovanje z odličnimi mentorji in pomoč pri vzpostavljanju prodajne ekipe,« pravi eden od soustanoviteljev Jernej Mirt.

Ekipa, ki jo poleg Mirta vodi tudi Blaž Zafošnik, je po lastnih besedah že sodelovala z več priznanimi podjetji, kot so denimo Samsung, Epson in Sphericam. Njihova najnovejša stranka pa je pred kratkim postal tudi veliki Disney.

V iskanju novih kadrov

Osemčlanski ekipi se bo prek poletja pridružil spletni razvijalec. Iščejo pa se že novi ljudje. Kot pravi Mirt, potrebujejo tri sodelavce na področju marketinga in enega na področju spletnega pretakanja video vsebin (video streaming). Prijave zbirajo na virtuoso@viar.si.

Katarina-Viarbox-smaller.1467013715.png.n.960px.png
Kartonasta očala, ki jih izdeluje Viar

Kartonasta očala

Viarjeva očala temeljijo na Googlovem cardboardu. Mirt pravi, da so Googlov koncept nadgradili: dodali so peno za udobnost, poenostavili postopek sestavljanja in dodali možnost lastnega dizajna. Dodaja, da so jih do danes prodali za petmestno številko, natančno koliko, pa ne razkriva. Največ kupcev je med podjetji.

Spletna platforma

Drugo orodje, ki ga razvijajo Celjani, pa je spletna platforma, s katero lahko urejamo, delimo ter analiziramo 3D- oziroma 360-stopinjske posnetke. »Poenostaviti želimo proces distribucije posnetkov, obenem pa producentom omogočiti pregled in analizo njihovih vsebin ter njihovih uporabnikov,« razlaga Mirt in dodaja, da je na tem področju konkurence še malo.

»Obstajata sicer podobni platformi, ki pa zahtevata dodatno namestitev aplikacij na telefonu, nekaj, kar uporabniki in marketinške agencije sovražijo.« Preberite tudi: Kako slovenski Viar služi z navidezno resničnostjo.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe 6 obetavnih mladih podjetij za 2018

S pomočjo Iniciative Start:up Slovenija, Poslovnih angelov Slovenije, ABC pospeševalnika in Zavoda mladi podjetnik smo izbrali šest...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Intervju: Če ti v Sloveniji enkrat ne uspe, si že »luzer« 3

»Če želimo, da bo Slovenija čez deset let inovativna, moramo delo v osnovnih šolah in vrtcih začeti že danes,« je prepričan Borut...

STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe »Na slovenskih faksih učijo sami teoretiki, kar se v Kanadi in ZDA ne more zgoditi« 15

»Slovenski javni izobraževalni sistem ni v toku s časom«, pravijo trije mladi Slovenci, ki za študente organizirajo poletno šolo v...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Kaj se je naučil inženir Siniša, ki je korpookolje za tri mesece zamenjal s start-up pospeševalnikom

Ena največjih evropskih korporacij svojim zaposlenim, tudi Slovencem, omogoča, da za tri mesece pustijo redne delovne obvez­nosti in...

STARTAJ
Novice
Novice Uspešni podjetniki so starejši, kot si mislite

Če vam v mladosti ni uspelo, lahko najboljše šele prihaja