Celjski start-up Viar dobil ameriške vlagatelje, seli se v Seattle in zaposluje

27.06.2016  09:49
Razvijalec rešitev za virtualno resničnost bi rad prodrl na ameriški trg
Celjski start-up Viar dobil ameriške vlagatelje, seli se v Seattle in zaposluje
Del ekipe Viar je že v Seattlu, kjer jih čaka štirimesečno intenzivno usposabljanje.

Celjski start-up VIAR, ki se ukvarja z virtualno resničnostjo, je prejel investicijo v višini 105 tisoč dolarjev.

S finančno injekcijo ga je podprl ameriški B2B pospeševalnik 9mile Labs iz Seattla, ki v zameno vzame med sedem in deset odstotkov podjetja.

Del ekipe bo tja odpotoval konec meseca in bo tam vse do konca oktobra, ko bodo nastopili na demo dnevu, na katerem se bodo potegovali za novo investicijsko rundo.

Dostop do ameriškega trga

VIAR sicer razvija dva produkta na področju virtualne resničnosti. Prvi, bolj uveljavljen, so po meri narejena kartonasta očala za virtualno resničnost ViarBox. Drugi, ki je trenutno v razvoju, pa je spletna platforma VIAR360, ki omogoča, da lahko kdorkoli brez programiranja ustvari zgodbo v virtualni resničnosti. Več pišemo spodaj.

»Od investicije in vstopa v program si obetamo dostop do trga, sodelovanje z odličnimi mentorji in pomoč pri vzpostavljanju prodajne ekipe,« pravi eden od soustanoviteljev Jernej Mirt.

Ekipa, ki jo poleg Mirta vodi tudi Blaž Zafošnik, je po lastnih besedah že sodelovala z več priznanimi podjetji, kot so denimo Samsung, Epson in Sphericam. Njihova najnovejša stranka pa je pred kratkim postal tudi veliki Disney.

V iskanju novih kadrov

Osemčlanski ekipi se bo prek poletja pridružil spletni razvijalec. Iščejo pa se že novi ljudje. Kot pravi Mirt, potrebujejo tri sodelavce na področju marketinga in enega na področju spletnega pretakanja video vsebin (video streaming). Prijave zbirajo na virtuoso@viar.si.

Katarina-Viarbox-smaller.1467013715.png.n.960px.png
Kartonasta očala, ki jih izdeluje Viar

Kartonasta očala

Viarjeva očala temeljijo na Googlovem cardboardu. Mirt pravi, da so Googlov koncept nadgradili: dodali so peno za udobnost, poenostavili postopek sestavljanja in dodali možnost lastnega dizajna. Dodaja, da so jih do danes prodali za petmestno številko, natančno koliko, pa ne razkriva. Največ kupcev je med podjetji.

Spletna platforma

Drugo orodje, ki ga razvijajo Celjani, pa je spletna platforma, s katero lahko urejamo, delimo ter analiziramo 3D- oziroma 360-stopinjske posnetke. »Poenostaviti želimo proces distribucije posnetkov, obenem pa producentom omogočiti pregled in analizo njihovih vsebin ter njihovih uporabnikov,« razlaga Mirt in dodaja, da je na tem področju konkurence še malo.

»Obstajata sicer podobni platformi, ki pa zahtevata dodatno namestitev aplikacij na telefonu, nekaj, kar uporabniki in marketinške agencije sovražijo.« Preberite tudi: Kako slovenski Viar služi z navidezno resničnostjo.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Novice
STARTAJ
Novice
Novice Lahko eHrana postane kot Uber Eats?

Slovenska inovativna platforma Ehrana LIVE od začetka junija prebivalcem prestolnice na dom omogoča dostavo hrane iz multinacionalke...

STARTAJ
Od kozjega roga do milijonskih prihodkov 1

Ekipa ZkotZ Anžeta Miklavca še tretjič na Kickstarer