Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva Pripravili smo »last minute« pregled podiplomskih programov za bodoče ali že obstoječe mlade podjetnike.
Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti Plačilo s telefonom mora biti tako preprosto, da ga lahko naredi moja 80-letna babica ali pa 15-letna hčerka.
Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti Mlado podjetje Ehrana.si želi z aplikacijo in dostavljavci na kolesih povezati ljubljanske restavracije in tiste, ki naročajo hrano na dom ali v službo. Storitev je že na voljo, za zdaj le v središču Ljubljane. S tehnologijo podprti dostavljavci so v tujini trenutno vroč poslovni model.
(intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom (intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom Intervju s Tino Vidergar, Sap Slovenija: Zanimajo jih start-upi, ki se ukvarjajo z internetom stvari, umetno inteligenco in velepodatki
(Intervju) Dean Čebohin, Flixbus: Slovenski trg nas zanima in pri tem ne potrebujemo državnih subvencij (Intervju) Dean Čebohin, Flixbus: Slovenski trg nas zanima in pri tem ne potrebujemo državnih subvencij Dean Čebohin, vodja razvoja Flixbusa za srednjo in vzhodno Evropo: Čez Slovenijo vsak dan pelje več kot 70 naših avtobusov. Do konca septembra bomo zgradili X, ki bo Slovenijo povezal z vsemi državami v soseščini.

Z njihovo rešitvijo dobrodelnost še nikoli ni bila enostavnejša (in cenejša)

19.11.2015  08:52  Dopolnjeno: 19.11.2015 09:10
Bi radi prispevali za gasilce ali Rdeči križ? Treba si bo ogledati nekaj oglasov ...
Z njihovo rešitvijo dobrodelnost še nikoli ni bila enostavnejša (in cenejša)

Chariyo je platforma za množično financiranje dobrodelnih projektov. Obiskovalci projekt podprejo tako, da si ogledajo video oglas enega od sodelujočih podjetij in odgovorijo na nekaj kratkih vprašanj. Na ta način »zaslužijo« znesek v višini okoli enega evra, ki ga nato namenijo za financiranje dobrodelnega projekta po lastni izbiri.

Kaj pa imajo od vsega tega podjetja? Ta lahko platformo izkoristijo za učinkovito in nevsiljivo oglaševanje ter se s podpiranjem dobrodelnih projektov izkažejo za družbeno odgovorna, pojasnjuje Peter Černuta, ki v šestčlanski ekipi skrbi za sodelovanje s podjetji.

chariyo.1447884351.jpg.s.720px.jpg
Del ekipe Chariyo: David Černuta, Mina Arko, Peter Černuta. Foto: Matej Pušnik

Nov način oglaševanja

Trenuten način spletnega in mobilnega oglaševanja je namreč precej neučinkovit, saj ostane večina oglasov na spletu neopaženih, kažejo raziskave. »Zato podjetjem ponujamo nov način komuniciranja s potrošniki. Digitalno oglaševanje in tržne raziskave združujemo z dobrodelno noto - video oglasi sodelujočih podjetij so prikazani na nevsiljiv in učinkovit način, možnost ciljanja oglasov pa poskrbi, da gre denar za dobrodelne projekte, ki jih izbere točno določena ciljna skupina,« dodaja Černuta.

Bolj kot ste aktivni, bolj ste tudi dobrodelni

Osnovni oglas je sestavljen iz video posnetka in pripadajočih vprašanj, s katerimi Chariyo preveri, ali si je uporabnik oglas dejansko ogledal. Podjetja lahko h oglasu dodajo še nekatere ostale elemente, denimo uporabnika prosijo za odgovore na dodatna vprašanja (na primer za tržne raziskave), mu ponudijo sodelovanje v nagradni igri, prosijo za elektronski naslov, za objavo na Facebooku ali pa za obisk njihove spletne strani.

»Več aktivnosti kot jih opravi uporabnik, večji znesek zasluži za izbrani projekt,« dodaja Černuta. Uporabniki lahko denar zbirajo prek mobilne aplikacije ali spletne strani chariyo.com.

Denar gre prek platforme

Najmanjšo višino sredstev določi prijavitelj projekta - to je lahko posameznik ali dobrodelna organizacija. Podjetje ima na voljo orodja, s katerimi določi, koliko sredstev želi nameniti za projekte na platformi, torej tedenski ali mesečni budžet. »Donacije se stekajo prek fundacije Chariyo, ki ob koncu meseca na podlagi ogledanih oglasov sredstva razdeli med projekte,« razlaga sogovornik.

Platforma se financira od odstotka, ki ga zaračunajo podjetjem. »Za dobrodelne projekte namenimo 75 odstotkov prihodkov, četrtino pa zadržimo za delovanje, razvoj in pridobivanje novih podjetij. Pomembno pa je poudariti, da ko uporabnik na platformi zasluži en evro, se ta evro v celoti nameni za dobrodelni projekt.«

Untitled-1.1447884661.jpg.c.960px.jpg

Za razvoj okoli 30 tisoč evrov

Chariyo bo sicer predvidoma zaživel ob koncu januarja. »Trenutno se ukvarjamo s pridobivanjem podjetij. Za začetek ciljamo na okoli deset podjetij, je pa vse skupaj odvisno tudi od budžeta, ki ga bodo namenila za projekte,« razlaga Černuta, ki stroške razvoja ocenjuje na 30 tisoč evrov.

Platformo je ekipa predstavila tudi nekaterim dobrodelnim organizacijam, ki delujejo v Sloveniji, kot so Nacionalni forum humanitarnih organizacij NFHOS, Rdeči križ Slovenije, Gasilska zveza Slovenije, Zveza društev za cerebralno paralizo Slovenije SONČEK in ostale. Odzivi so bili po besedah Čerunte zelo pozitivni, »večina nam je tudi obljubila podporo«.

Zakaj je Chariyo drugačen?

Platform za množično financiranje dobrodelnih projektov je po svetu sicer kar nekaj, ena bolj priljubljenih je Youcaring. »Donacije na teh platformah so možne zgolj prek klasičnih transakcijskih sistemov, kot je PayPal. Tega pa pri nas ni,« sogovornik izpostavlja eno izmed konkurenčnih prednosti.

Chariyo želi ekipa najprej preizkusiti v Sloveniji, ko bo koncept potrjen pa načrtujejo širitev v tujino, najprej v Veliko Britanijo in ZDA.

Oznake:   radar Radar: Dostava obvestila ob objavi članka, ki vsebuje oznako.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe Slovenci, ki načrtujejo postati glasbeni Airbnb

Viberate bi industrijo žive glasbe (koncerti, zabave, festivali) rad naredil bolj pregledno in preprosto – podobno, kot je Airbnb...

STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti 6

Mlado podjetje Ehrana.si želi z aplikacijo in dostavljavci na kolesih povezati ljubljanske restavracije in tiste, ki naročajo hrano na...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri (intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom

Intervju s Tino Vidergar, Sap Slovenija: Zanimajo jih start-upi, ki se ukvarjajo z internetom stvari, umetno inteligenco in velepodatki

STARTAJ
Novice
Novice Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti

Plačilo s telefonom mora biti tako preprosto, da ga lahko naredi moja 80-letna babica ali pa 15-letna hčerka.

STARTAJ
Novice
Novice Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva 1

Pripravili smo »last minute« pregled podiplomskih programov za bodoče ali že obstoječe mlade podjetnike.

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Poučevanje podjetništva ali kako to počnejo najboljši

Izkušnje s priznane ameriške poslovne šole Babson College