(intervju, Voranc Kutnik) V agilnih podjetjih se zaposleni težje zlažejo (intervju, Voranc Kutnik) V agilnih podjetjih se zaposleni težje zlažejo »Agilne metode vpeljejo novo dimenzijo transparentnosti – in če med zaposlenimi obstajajo težave in konflikti, bodo ti zelo hitro prišli na površje,« pravi Voranc Kutnik, strokovnjak za agilne metode dela oziroma pristope k projektnemu vodenju.
Prelomnica za start-up sceno: Špetič in Tori prodala Zemanto! Prelomnica za start-up sceno: Špetič in Tori prodala Zemanto! Gre za prvi primer prodaje (»izhoda«) slovenskega start-upa, podprtega s tveganim kapitalom. Kupec je upravitelj največje svetovne platforme za odkrivanje oglasne vsebine, višina kupnine pa ni znana.
Kranjčani, ki jih Apple šteje med najboljše na svetu Kranjčani, ki jih Apple šteje med najboljše na svetu Apple med 250 tisoč aplikacijami, kolikor jih razvijalci vsako leto objavijo na digitalni tržnici, izbere 12 najboljših. V izbrani skupini je letos tudi aplikacija Lake, ki jo je ustvarila mlada ekipa iz Kranja.
(podkast) “Imate od 10 do 30 sekund, da se občinstvo odloči, ali vas je vredno poslušati ali ne” (podkast) “Imate od 10 do 30 sekund, da se občinstvo odloči, ali vas je vredno poslušati ali ne” To je na predavanju o predstavitvah start-upov (angl. pitch) dejala strokovnjakinja za javno nastopanje in predstavljanje investitorjem Beth Susanne. V zadnjih letih je, navaja, učila in trenirala 1.500 start-up ekip iz 32 držav. V Slovenijo je prišla na povabilo start-upa Doctrina. 

Eurosender se bo kalil v nemškem pospeševalniku ProSieben Sat1

22.10.2014  09:46
Slovensko podjetje je razvilo spletno platformo, ki omogoča »70 odstotkov« cenejše pošiljanje paketov znotraj Evropske unije. Rešitev združuje povpraševanje strank, Eurosender pa tako pridobi pogajalsko moč pri velikih kurirskih službah.

Ekipa Eurosender, ki trži spletno orodje za poceni pošiljanje paketov in prtljage znotraj Evropske unije, je bila sprejeta v ugledni nemški pospeševalnik ProSieben Sat1. »Gre za nov mejnik v razvoju podjetja. Z novim partnerjem smo pridobili dostop do znanja in izkušenj celotne skupine ProSiebenSat1, ki vključuje na stotine podjetij iz različnih panog,« razlaga soustanovitelj start-upa Jan Štefe.

Program se je začel v sredini septembra in bo trajal do sredine decembra, ko se bo zaključil z nastopom pred več kot stotimi vodilnimi evropskimi investitorji in skladi tveganega kapitala. »Medijska hiša bo po koncu trenutnih slovenskih birokratskih postopkov postala petodstotna lastnica podjetja,« razlaga Štefe. Kakšna je vrednost investicije, Štefe ne razkriva.

Eurosender.1413963897.JPG.n.960px.jpg
Ekipa podjetja Eurosender

Nizke cene prenesejo na uporabnike

Slovenska ekipa, ki trenutno deluje v Münchnu, je sicer razvila spletno orodje za pošiljanje paketov po cenah, ki naj bi bile do 70 odstotkov nižje kot neposredno pri kurirjih ali na poštnem okencu. Po besedah Štefeta spletna platforma, ki deluje od letošnjega maja, združuje povpraševanje strank in tako pridobi pogajalsko moč pri velikih kurirskih službah. »To nam omogoča nizke cene, ki jih naprej prenesemo na naše uporabnike,« pojasnjuje sogovornik.

Ob tem dodaja, da se veliki kurirji osredotočajo predvsem na velike poslovne stranke in nimajo optimiziranega sistema za končne stranke. »Stranke pri omenjenih dostavljavcih pogostokrat naletijo na težavo pri določanju cen, nezmožnost servisa v tujih jezikih, naletijo na številne prevezave klicev, neurejene plačilne sisteme in podobno«.

Eurosender, ki za zdaj omogoča pošiljanje paketov na 676 linijah, je po drugi strani storitev nadgradil in poenostavil. »Vse potrebne informacije so dostopne v samo nekaj korakih in popolnoma pregledne ter transparentne cene. Stranka lahko naroči paket v samo nekaj minutah,« pravi Štefe.

S Švedske v Nemčijo namesto 177 evrov 50 evrov

Glavni trgi podjetja so Švedska, Finska, Grčija in Španija, pa tudi preostale zahodnoevropske države. To so po besedah Štefeta trgi, kjer lahko strankam ponudijo najvišjo razliko v ceni v primerjavi s konkurenco. Ob tem navaja primer: »Na liniji Švedska - Nemčija, ki je za nas izjemno pomembna, lahko naše stranke 20-kilogramski paket pošljejo za 49,99 evrov, z najcenejšo konkurenco - nacionalno pošto (ki je mimogrede tudi naš partner, kar pomeni da gre za popolnoma identično storitev), pa je cena 177 evrov.«

Njihovi kupci so poleg študentov na študijskih izmenjavah, izseljencev in športnikov tudi mala in srednje velika podjetja pri pošiljanju paketov ter večja podjetja pri prejemanju paketov.

V Sloveniji ustvarijo zgolj deset odstotkov prihodkov. Zaradi sodelovanja z Nemci trenutnega števila naročil in števila obiskovalcev spletne strani ne razkrivajo. »Evropejcem želimo olajšati mobilnost. Z naraščajočim številom naročil želimo pridobiti še boljše nabavne cene in jih, povečanih z nizko maržo prenesti na končne stranke,« pa zaključuje Štefe.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Novice
Novice Prelomnica za start-up sceno: Špetič in Tori prodala Zemanto! 6

Gre za prvi primer prodaje (»izhoda«) slovenskega start-upa, podprtega s tveganim kapitalom. Kupec je upravitelj največje svetovne...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Kaj ponujajo pospeševalniki svetovnih korporacij

Pogledali smo, kaj start-upom ponujajo in kaj iščejo nekatera največja podjetja na svetu.

STARTAJ
Novice
Novice (podkast) “Imate od 10 do 30 sekund, da se občinstvo odloči, ali vas je vredno poslušati ali ne” 5

To je na predavanju o predstavitvah start-upov (angl. pitch) dejala strokovnjakinja za javno nastopanje in predstavljanje...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri (intervju, Voranc Kutnik) V agilnih podjetjih se zaposleni težje zlažejo

»Agilne metode vpeljejo novo dimenzijo transparentnosti – in če med zaposlenimi obstajajo težave in konflikti, bodo ti zelo hitro...

STARTAJ
Novice
Novice Kolektor vložil v start-up, ki poenostavlja delo v navidezni resničnosti

Mlado podjetje je s svojo platformo že prepričalo velika imena, kot so Microsoft, Samsung in Disney.

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Raziskovalci – odvečen strošek ali skriti dragulj uspešnega gospodarstva?

Svet teče vedno hitreje. Dokler se oziramo po Sloveniji imamo lahko nekoliko lažen občutek dovolj hitrega napredka. Žal druga...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Čas umetne inteligence je napočil

Umetna inteligenca je tu in vsi, ki je še ne izkoriščajo, tvegajo, da bodo ostali za konkurenco, ki bolje razume, kako lahko tehnologija...