Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva Pripravili smo »last minute« pregled podiplomskih programov za bodoče ali že obstoječe mlade podjetnike.
Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti Plačilo s telefonom mora biti tako preprosto, da ga lahko naredi moja 80-letna babica ali pa 15-letna hčerka.
Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti Mlado podjetje Ehrana.si želi z aplikacijo in dostavljavci na kolesih povezati ljubljanske restavracije in tiste, ki naročajo hrano na dom ali v službo. Storitev je že na voljo, za zdaj le v središču Ljubljane. S tehnologijo podprti dostavljavci so v tujini trenutno vroč poslovni model.
(intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom (intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom Intervju s Tino Vidergar, Sap Slovenija: Zanimajo jih start-upi, ki se ukvarjajo z internetom stvari, umetno inteligenco in velepodatki
(Intervju) Dean Čebohin, Flixbus: Slovenski trg nas zanima in pri tem ne potrebujemo državnih subvencij (Intervju) Dean Čebohin, Flixbus: Slovenski trg nas zanima in pri tem ne potrebujemo državnih subvencij Dean Čebohin, vodja razvoja Flixbusa za srednjo in vzhodno Evropo: Čez Slovenijo vsak dan pelje več kot 70 naših avtobusov. Do konca septembra bomo zgradili X, ki bo Slovenijo povezal z vsemi državami v soseščini.

Spletni DJ za več prodanih kavic in hotelskih sob

03.07.2014  13:02
Ekipa GlobalWebDJ.com lokalom in hotelom ponuja vnaprej pripravljene sezname glasbe, ki po besedah ustanoviteljev podjetja lahko pripomorejo k boljšim prodajnim rezultatom. Ekipa sedaj išče investitorja za prodor na tuje trge.

Znano je, da glasba ustvarja razpoloženje, od katerega pa so odvisne tudi naše nakupovalne navade. »A pogostokrat se zgodi, da niti gostinci oziroma hotelirji ne vedo, kakšno glasbo naj vrtijo ali pa nimajo časa, da bi se z njo ukvarjali,« sta prepričana Matjaž Škoda in Simon Meglič, ustanovitelja podjetja GlobalWebDJ.com.

Ideja, za katero stojita sogovornika, je preprosta: stranki prek vmesnika oziroma aplikacije vnaprej pripravita sezname glasbe, ki se med seboj razlikujejo glede na zvrst ali prostor, kjer bo glasba predvajana. V kasnejših razvojnih fazah sta aplikacijo prilagodila tudi za uporabo na tablicah, blagajnah in mobilnih telefonih. Nekatere stranke so tudi izpostavile željo, da glasbe ne bi vrtele na »nedotakljivih« blagajnah, zato je štiričlanska ekipa izdelala cenovno ugoden predvajalnik, ki je samostojen. Predvajalnik je možno upravljati na daljavo prek spletnega vmesnika, kjer lastnik izbira primerno glasbeno podlago za svoj lokal ali hotel.

ustanovitelja.1404385142.jpg.c.960px.jpg ustanovitelja.1404385142.jpg.c.960px.jpg
Ustanovitelja start-upa Simon Meglič (levo) in Rešitev brez oglasov

In kaj je narobe s spletnimi storitvami, ki že zdaj ponujajo brezplačno sprotno predvajanje glasbe (streaming), ali pa z celo z lastnim zgoščenkami lastnikov lokalov in hotelov? »V nasprotju s konkurenčnimi rešitvami pri nas ne poznamo oglasov, ki so zelo moteč dejavnik pri sproščenem uživanju v lokalu, restavraciji ali hotelu. Poleg tega ponujamo premišljeno sestavljene glasbene sezname, ki pozitivno vplivajo na razpoloženje poslušalcev in posledično višajo prodajo. Imamo veliko glasbe, ki se ne ponavlja. Najdaljši seznami trajajo po tri dni in več,« razlaga Meglič. Sogovornik ob tem izpostavlja, da imajo naročniki še možnost vključitve svojih lastnih samopromocijskih oglasov.

Izboru glasbe po besedah Škode posvečajo veliko pozornosti. Zaposlena imajo namreč dva glasbena urednika, ki pozorno spremljata dogajanje na svetovnih in domačih glasbenih lestvicah. »Pri izboru glasbe je človeški vidik bistven, avtomatizacija tako ne pride v poštev,« razlaga.

Cilj: v petih letih do nekaj milijonov evrov prihodkov

Uporabniki lahko izbirajo med 36 glasbenimi seznami, od slovenskih in balkanskih do tujih ali elektronike. Kot omenjeno, je glasbo mogoče prilagoditi tudi glede na prostor - denimo za predvajanje na recepciji, v otroškem kotičku ali restavraciji - kar pride prav predvsem hotelom. Za zdaj aplikacijo uporablja okoli 50 naročnikov po Sloveniji, a načrti so seveda veliko večji. Letos bi paket - redna cena katerega je okoli 300 evrov na leto - radi prodali nekaj stotim naročnikom. »Slovenski trg služi kot testni poligon, na katerem smo rešitev razvili do konca, ciljamo namreč na globalno tržišče. V petih letih bi radi ustvarili za nekaj milijonov evrov letnega prometa,« načrte razkriva Meglič.

globalwebdj-small.1404385279.jpg.c.960px.jpg
Ekipa je tudi izdelala predvajalnik, ki je samostojen. Predvajalnik je možno upravljati na daljavo prek spletnega vmesnika, kjer lastnik izbira primerno glasbeno podlago za svoj lokal ali hotel.

Za tuje trge bi potrebovali 700 tisoč evrov investicije

Za prodor na tuje trge - glavni so nemško, angleško, špansko govoreči - potrebujejo investitorja ali strateškega partnerja. Potrebovali bi 700 tisoč evrov, s katerimi bi financirali tako raziskave trga, promocijo, razvoj dodatnih storitev in servisiranje strank.

V ekipi izpostavljajo tudi pomembnost jasno določenih pravil na področju avtorskih pravic. Te, kot vemo, so v Sloveniji vedno tema žolčnih debat. »V Sloveniji varuhom avtorskih pravic plačujemo tako mi kot naše stranke. Takšen način predvajanja glasbe v zakonodaji še ni urejen. S pristojnimi inštitucijami se trenutno dogovarjamo, da bi bil naš način za naše naročnike cenejši, saj ne potrebujejo zgoščenk, kjer je možna menjava skladb, temveč predvajajo glasbo na principu sprotnega predvajanja prek spleta,« pojasnjujeta sogovornika.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe Slovenci, ki načrtujejo postati glasbeni Airbnb

Viberate bi industrijo žive glasbe (koncerti, zabave, festivali) rad naredil bolj pregledno in preprosto – podobno, kot je Airbnb...

STARTAJ
Zgodbe
Zgodbe Novo v Ljubljani: S kolesarji vam pripeljejo hrano – storitev, ki po svetu cveti 6

Mlado podjetje Ehrana.si želi z aplikacijo in dostavljavci na kolesih povezati ljubljanske restavracije in tiste, ki naročajo hrano na...

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri (intervju) Kaj lahko SAP ponudi slovenskim start-upom

Intervju s Tino Vidergar, Sap Slovenija: Zanimajo jih start-upi, ki se ukvarjajo z internetom stvari, umetno inteligenco in velepodatki

STARTAJ
Novice
Novice Kako trgovcem denar polzi skozi prste ali kako je plačevanje v trgovinah ujeto v preteklosti

Plačilo s telefonom mora biti tako preprosto, da ga lahko naredi moja 80-letna babica ali pa 15-letna hčerka.

STARTAJ
Novice
Novice Kaj ponujajo slovenski podiplomski študiji podjetništva 1

Pripravili smo »last minute« pregled podiplomskih programov za bodoče ali že obstoječe mlade podjetnike.

STARTAJ
Startupozavri
Startupozavri Poučevanje podjetništva ali kako to počnejo najboljši

Izkušnje s priznane ameriške poslovne šole Babson College