03.07.2014  13:02
Ekipa GlobalWebDJ.com lokalom in hotelom ponuja vnaprej pripravljene sezname glasbe, ki po besedah ustanoviteljev podjetja lahko pripomorejo k boljšim prodajnim rezultatom. Ekipa sedaj išče investitorja za prodor na tuje trge.

Znano je, da glasba ustvarja razpoloženje, od katerega pa so odvisne tudi naše nakupovalne navade. »A pogostokrat se zgodi, da niti gostinci oziroma hotelirji ne vedo, kakšno glasbo naj vrtijo ali pa nimajo časa, da bi se z njo ukvarjali,« sta prepričana Matjaž Škoda in Simon Meglič, ustanovitelja podjetja GlobalWebDJ.com.

Ideja, za katero stojita sogovornika, je preprosta: stranki prek vmesnika oziroma aplikacije vnaprej pripravita sezname glasbe, ki se med seboj razlikujejo glede na zvrst ali prostor, kjer bo glasba predvajana. V kasnejših razvojnih fazah sta aplikacijo prilagodila tudi za uporabo na tablicah, blagajnah in mobilnih telefonih. Nekatere stranke so tudi izpostavile željo, da glasbe ne bi vrtele na »nedotakljivih« blagajnah, zato je štiričlanska ekipa izdelala cenovno ugoden predvajalnik, ki je samostojen. Predvajalnik je možno upravljati na daljavo prek spletnega vmesnika, kjer lastnik izbira primerno glasbeno podlago za svoj lokal ali hotel.

ustanovitelja.1404385142.jpg.c.960px.jpg ustanovitelja.1404385142.jpg.c.960px.jpg
Ustanovitelja start-upa Simon Meglič (levo) in Rešitev brez oglasov

In kaj je narobe s spletnimi storitvami, ki že zdaj ponujajo brezplačno sprotno predvajanje glasbe (streaming), ali pa z celo z lastnim zgoščenkami lastnikov lokalov in hotelov? »V nasprotju s konkurenčnimi rešitvami pri nas ne poznamo oglasov, ki so zelo moteč dejavnik pri sproščenem uživanju v lokalu, restavraciji ali hotelu. Poleg tega ponujamo premišljeno sestavljene glasbene sezname, ki pozitivno vplivajo na razpoloženje poslušalcev in posledično višajo prodajo. Imamo veliko glasbe, ki se ne ponavlja. Najdaljši seznami trajajo po tri dni in več,« razlaga Meglič. Sogovornik ob tem izpostavlja, da imajo naročniki še možnost vključitve svojih lastnih samopromocijskih oglasov.

Izboru glasbe po besedah Škode posvečajo veliko pozornosti. Zaposlena imajo namreč dva glasbena urednika, ki pozorno spremljata dogajanje na svetovnih in domačih glasbenih lestvicah. »Pri izboru glasbe je človeški vidik bistven, avtomatizacija tako ne pride v poštev,« razlaga.

Cilj: v petih letih do nekaj milijonov evrov prihodkov

Uporabniki lahko izbirajo med 36 glasbenimi seznami, od slovenskih in balkanskih do tujih ali elektronike. Kot omenjeno, je glasbo mogoče prilagoditi tudi glede na prostor - denimo za predvajanje na recepciji, v otroškem kotičku ali restavraciji - kar pride prav predvsem hotelom. Za zdaj aplikacijo uporablja okoli 50 naročnikov po Sloveniji, a načrti so seveda veliko večji. Letos bi paket - redna cena katerega je okoli 300 evrov na leto - radi prodali nekaj stotim naročnikom. »Slovenski trg služi kot testni poligon, na katerem smo rešitev razvili do konca, ciljamo namreč na globalno tržišče. V petih letih bi radi ustvarili za nekaj milijonov evrov letnega prometa,« načrte razkriva Meglič.

globalwebdj-small.1404385279.jpg.c.960px.jpg
Ekipa je tudi izdelala predvajalnik, ki je samostojen. Predvajalnik je možno upravljati na daljavo prek spletnega vmesnika, kjer lastnik izbira primerno glasbeno podlago za svoj lokal ali hotel.

Za tuje trge bi potrebovali 700 tisoč evrov investicije

Za prodor na tuje trge - glavni so nemško, angleško, špansko govoreči - potrebujejo investitorja ali strateškega partnerja. Potrebovali bi 700 tisoč evrov, s katerimi bi financirali tako raziskave trga, promocijo, razvoj dodatnih storitev in servisiranje strank.

V ekipi izpostavljajo tudi pomembnost jasno določenih pravil na področju avtorskih pravic. Te, kot vemo, so v Sloveniji vedno tema žolčnih debat. »V Sloveniji varuhom avtorskih pravic plačujemo tako mi kot naše stranke. Takšen način predvajanja glasbe v zakonodaji še ni urejen. S pristojnimi inštitucijami se trenutno dogovarjamo, da bi bil naš način za naše naročnike cenejši, saj ne potrebujejo zgoščenk, kjer je možna menjava skladb, temveč predvajajo glasbo na principu sprotnega predvajanja prek spleta,« pojasnjujeta sogovornika.

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Novice
STARTAJ
Novice
Novice Lahko eHrana postane kot Uber Eats?

Slovenska inovativna platforma Ehrana LIVE od začetka junija prebivalcem prestolnice na dom omogoča dostavo hrane iz multinacionalke...

STARTAJ
Od kozjega roga do milijonskih prihodkov 1

Ekipa ZkotZ Anžeta Miklavca še tretjič na Kickstarer