Razkrivamo, katerih deset ekip se je uvrstilo v polfinale za Start-up leta

05.05.2014  12:12
Pet finalistov in zmagovalec bodo razglašeni 14. maja na konferenci Podim v Mariboru.

Iniciativa Start-up Slovenija je izmed 126 prijavljenih start-upov izbrala deset ekip, ki so se uvrstile v polfinale nacionalnega tekmovanja Start:up leta 2014. Kot so pojasnili organizatorji, so pri ocenjevanju upoštevali kakovost ekipe, poznavanje, velikost in rast trga, tehnologijo, prototip, stopnja razvoja ideje in izbran poslovni model. Pet finalistov in zmagovalec bodo razglašeni 14. maja na konferenci Podim v Mariboru.

Polfinalisti:

1. Ekipa ABCS sistem, ki razvija napravo za avtomatski izklop smernika na motorju za večjo varnost motoristov na cestah.

2.Ekipa ADORA-MED, ki razvija programsko in strojno rešitev, ki kirurgom v operacijski sobi podatke podaja na brezkontakten način - z gestami in kretnjami - in s tem zmanjšuje možnost za napake komunikacijske narave.

3. Ekipa BLCKB, ki razvija napravo Blackbox za merjenje možganskih aktivnosti oziroma ugotavljanje pozornosti in nezavednih čustvenih odzivov potrošnikov na nove produkte in storitve.

4. Ekipa Chipolo, ki razvija dizajnerski pametni obesek in aplikacijo za iskanje založenega ali izgubljenega telefona ter drugih predmetov.

5. Ekipa Enolyse, ki razvija sistem za nadzorovano fermentacijo mošta za zagotavljanje dobre letine vinarjev.

6.Ekipa Juvar, ki razvija posebne premaze za hitrejše, bolj učinkovito in zdravju prijaznejše varjenje.

7. Ekipa NERVteh, ki razvija simulator vožnje za urjenje voznikov in posledično zmanjševanje števila prometnih nesreč.

8. Ekipa OOG, ki razvija merilnik količine vode v steklenički ali plastenki H2O-Pal, ki prek bluetooth povezave aplikaciji na pametnem telefonu sporoča, koliko vode je uporabnik popil in ali mu grozi nevarnost dehidracije.

9.Ekipa Prospeh, ki razvija sistem OriginTrai za sledljivost izvora živil oziroma prehrambnih izdelkov.

10. Ekipa Sunesis, ki razvija večplasten sistem za učinkovitejšo integracijo SaaS aplikacij.

Start-upi, premalo pozornosti namenjate prestavitvam

Miroslav Rebernik, eden od članov strokovne komisije, je kljub mnenju, da se poslovni načrti ekip iz leta v leto izboljšujejo, opozoril na podcenjevanje pomena prodaje. Rebernik svetuje: »Naredite kratek, jedrnat in vizualno privlačen, 10 do 15 strani dolg poslovni načrt, v katerem bo predstavljen kupčev problem ter podani konkretni in relevantni odgovori na tri ključna vprašanja - ali znamo narediti, ali bo kdo kupil in ali bomo ustvarili dobiček.«. Da start-upi posvečajo premalo pozornosti prodajni plati svojih poslovnih načrtov, meni tudi Jure Mikuž.

180943997

Napišite svoj komentar

Da boste lahko napisali komentar, se morate prijaviti.
STARTAJ
Novice
STARTAJ
Novice
Novice Lahko eHrana postane kot Uber Eats?

Slovenska inovativna platforma Ehrana LIVE od začetka junija prebivalcem prestolnice na dom omogoča dostavo hrane iz multinacionalke...

STARTAJ
Od kozjega roga do milijonskih prihodkov 1

Ekipa ZkotZ Anžeta Miklavca še tretjič na Kickstarer